fbpx

המרת קלטות לדיסק און קי בראש העין

המרת קלטות לדיסק און קי בראש העין

במשפחות רבות נצורים זיכרונות מרגשים רבים משנות ה – 70-80-90 ואפילו תחילת שנות האלפיים, על גבי קלטות וידאו מסוגים שונים, ששוכבות כאבן שאין לה הופכין בארון או מגירה כלשהי. קלטות וידאו אלו מכילות תכנים יקרים מפז של רגעים שכיף להיזכר בהם ובעיקר חשוב להעביר לדורות הבאים.

סבא וסבתא ביום החתונה שלהם, לאחר מכן בטיול בארצות הברית בשנות ה-70, בהמשך באירועים שונים עם הילדים בשנות ה-80 והנכדים בתחילת שנות האלפיים – זיכרונות אלו שמורים על גבי קלטות וידאו ישנות שמעלות אבק.

היום, הצוות המקצועי של פוטו כהנא מאפשר לך להמיר את הקלטות הישנות למדיה דיגיטלית, לשמור אותן לדורות הבאים או להקרין סרטון עם קטעים מרגעים מרגשים על גבי מסך ענק באחד מימי ההולדת הקרובים.

איזה סוגים קלטות וידאו אפשר להמיר למדיה דיגיטלית?

ניתן לבצע המרת קלטות ישנות מכל הסוגים וכמעט בכל מצב:

המרת קלטות VHS
המרת קלטות SVHS
המרת קלטות VHS-C
המרת קלטות MINI-DV
המרת קלטות MM8 (מכל הסוגים)
המרת קלטות SUPER-8

לאיזה מדיה דיגיטלית ממירים קלטות וידאו?

המרת קלטות ישנות היא בד”כ ל – MP4 וניתן לשמור את הקבצים בקשת רחבה של אמצעים דיגיטליים שימושיים כיום.

המרת קלטות ישנות ל – USB (דיסק און קי -DISC ON KEY)
המרת קלטות ישנות לדיסק מחשב
המרת קלטות ישנות ל – DVD
המרת קלטות ישנות לדיסק חיצוני/נשלף

איך אפשר לעשות שימוש בקלטות ישנות שהומרו למדיה דיגיטלית?

המרת קלטות וידאו ישנות מאפשרת העברה של תוכן הקלטות למדיה דיגיטלית חדשה ומודרנית שניתן לערוך במחשב, להקרין על גבי טלוויזיה או מסך ענק, לשלוח בתור קובץ דיגיטלי באמצעות WHATSAPP או להעלות לאתרי שיתוף חיצוניים כמו פייסבוק, YOUTUBE ואחרים.

מה האיכות של המרת קלטות וידאו ישנות למדיה דיגיטלית?

לעיתים קרובות, האיכות הסופית מושפעת ממצבן של הקלטות שעוברות המרה למדיה דיגיטלית.

במהלך השנים סרט הווידאו שבקלטות מתייבש, נשחק וצובר אבק ולכן נפגם עם השנים. אנו עושים שימוש במכשירים החדישים והטובים ביותר להמרת קלטות ישנות למדיה דיגיטלית חדשה ולכן שומרים ככל האפשר על איכות המרה גבוהה ביותר.

חשוב לציין כי המרת קלטות הווידאו הישנות נעשית בשלמותה. כל קלטת עוברת כפי שהיא לקובץ דיגיטלי ונשמרת על גבי המדיה שנבחרה על ידי הלקוח. בצורה זו, לא מאבדים חלקים או קטעים מקלטת הווידאו שעברה המרה. לאחר מכן, ניתן לבצע עריכה עצמאית במחשב או להזמין שירות נפרד של עורך מקצועי.

לקבלת פרטים נוספים על המרת קלטות ישנות בראש העין והסביבה, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 03-9383952. המקצועיות, השירות והמחירים ההוגנים שאנו מעניקים לתושבי ראש העין והסביבה, מובילים לכך שפוטו כהנא הוא הבחירה הראשונה של תושבי ראש העין.

יש לך שאלה? צריך עזרה? מחפש מוצר מסויים?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9383952

תחומי פעילות:הגדלת תמונות / תמונה / פיתוח תמונות / מסגרת לתמונה / הדפסת תמונות מטלפון / הדפסת תמונות מהסמארטפון / הדפסות / הדפסה מתנות רומנטיות / מתנה / הדפסת כוסות / הדפסה על כוסות / הדפסה על כריות / הדפסה על חולצות / הדפסה על מגני אייפון / הדפסה על מגני סמסונג גלאקסי / הדפסה על פד לעכבר / הדפסה על פאזל / לוחיות הקדשה ממתכת / הדפסה על כוס טרמית / הדפסה על כוס פלא / הדפסה על דובים / הדפסה על מחזיקי מפתחות / הדפסה על סינר / סוללות למצלמה / סוללה למצלמות וידאו / סוללות לשעונים / אלבום מיני דיגיטלי / אלבום דיגטלי מחזיר מפתחות / סריקת נגטיבים / סריקת תמונות / פסיפס על קנבס / קולאז' על קנבס / העברת סרטי וידיאו לDVD / לוחות שנה / הדפסת תמונות על לוח שנה / תמונת פספורט / צילום פספורט בראש העין / משרד הפנים ראש העין