fbpx

חנות צילום במרכז המסחרי

פוטו כהנא הוקמה בשנת 1992, במרכז מסחרי, קניון הסלע.

ניתן למצוא את החנות ברחוב דרך הציונות 18, גבעת הסלעים, ראש העין(מול קופ”ח מכבי)
בחנות ניתן שירות אדיב ומקצועי בענף צילום. כמו כן, הדפסה על מוצרים, כגון : ספלים, חולצות, דובים, כריות, מחזיקי מפתחות, פד לעכבר, לוחיות הקדשה ממתכת, הדפסה על בלוק עץ.
צילום תמונות פספורט בראש העין עבור וויזות למדינות שונות, וגם לדרכונים זרים במרכז המסחרי(הסלע) בראש העין.
פוטו כהנא מתמחה במיוחד בהדפסות מקצועיות על קנבס.
הייחודיות שבנו, שאנחנו בונים את המסגרות לפי מידת הקובץ של הלקוח(חנויות אחרות יש להן מידות סטנדרטיות שאינן מתאימות, וחותכים מהקובץ בשביל להתאים מסגרת).
בנוסף, לרשותכם גרפיקאים שבודקים את איכות הקובץ לפני כל הדפסה כדי לוודא שהקנבס אכן ייצא באיכות הטובה ביותר. הגרפיקאים יכולים לבנות עבורכם  קולאז’ים(מקבץ תמונות עם הקדשה)..
אצלנו ניתן להשיג מגוון ענק של מסגרות בשלל מידות, ואלבומים לעיצוב אישי, ואלבומי כיסים.
כמו כן, אנו מבצעים החלפת סוללות לשעונים. בחנות ניתן למצוא גם כן, כרטיסי זכרון למצלמות ולטלפונים, דיסק און קי, סוללות לשלטים לרכב, ולשערים גם למשקל דיגיטלי וגם סוללות מיוחדות לגלאי אזעקות וכו’.
בחנות יש מבחר כרטיסי ברכה, שעונים מעוררים, מטענים לטלפונים, לבית ולרכב.
בפוטו כהנא, אנו מדפיסים עבודות ומסמכים בקבצי PDF, וקיימת האפשרות לעשות כריכת ספירלה מתכת איכותית, וכריכה בחום.
*קיימת האפשרות לניילן מסמכים(למינציה) בצורה איכותית
יש לך שאלה? צריך עזרה? מחפש מוצר מסויים?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9383952

תחומי פעילות:הגדלת תמונות / תמונה / פיתוח תמונות / מסגרת לתמונה / הדפסת תמונות מטלפון / הדפסת תמונות מהסמארטפון / הדפסות / הדפסה מתנות רומנטיות / מתנה / הדפסת כוסות / הדפסה על כוסות / הדפסה על כריות / הדפסה על חולצות / הדפסה על מגני אייפון / הדפסה על מגני סמסונג גלאקסי / הדפסה על פד לעכבר / הדפסה על פאזל / לוחיות הקדשה ממתכת / הדפסה על כוס טרמית / הדפסה על כוס פלא / הדפסה על דובים / הדפסה על מחזיקי מפתחות / הדפסה על סינר / סוללות למצלמה / סוללה למצלמות וידאו / סוללות לשעונים / אלבום מיני דיגיטלי / אלבום דיגטלי מחזיר מפתחות / סריקת נגטיבים / סריקת תמונות / פסיפס על קנבס / קולאז' על קנבס / העברת סרטי וידיאו לDVD / לוחות שנה / הדפסת תמונות על לוח שנה / תמונת פספורט / צילום פספורט בראש העין / משרד הפנים ראש העין