fbpx

הדפסה על קנבס בראש העין

פוטו כהנא – הדפסה על קנבס ראש העין
עולם של צבע על קנבס
מחפשים חנות צילום מקצועית שתיתן לכם יותר מתמונה?
בפוטו כהנא, חנות הצילום הממוקמת בקניון הסלע ברחוב הציונות 18 ראש העין, תוכלו להגשים חלומות ויזואליים- כל תמונה שתבחרו תעלה על קנבס בשיטות עבודה מקצועיות המלוות בוותק של 45 שנים בתחום. אין יותר טוב מזה! לפוטו כהנא כמה אתרים ואפליקציות המשדרגים את השירות ללקוחות החנות, וזאת בנוסף לשירותי משלוחים לכל רחבי הארץ בהתחייבות למחיר זול ולתוצר איכותי. פוטו כהנא עובדת עם מגוון לקוחות לרבות משרד ראש הממשלה, דוברות משטרת ישראל ומשמר הגבול, בנק לאומי, בנק הפועלים, שטראוס, קוקה קולה ואחרים לצד לקוחות פרטיים הנהנים משירות אישי ומקצועי.
היכנסו לאתר פוטו קנבס, המוביל בתחום ההדפסה על קנבס – עכשיו הזמן לשדרג את מראה הסלון, להוסיף תמונה משפחתית, נוף מטריף של מקום שבו ביקרתם או להעניק מתנה: תמונה המודפסת על קנבס בטכנולוגיות מתקדמות בעידן הדיגיטלי. תוכלו להדפיס תמונות ישירות מהנייד על ידי שימוש באפליקציה בלעדית של החנות המאפשרת לכם ליהנות מאיכות מרבית של תמונות (שליחת תמונה בוואטסאפ פוגעת באיכות התמונה).
פוטו כהנא מציעה לכם גם מגוון שירותים נוספים: מגוון אלבומי תמונות, שלל מסגרות, תמונות על שפע אביזרים כגון ספלים, דובים, סינרים, מחזיקי מפתחות ועוד, הדפסות על חולצות וכמובן המרת קלטות וידאו לדי וי די, השבחת תמונות ישנות ועוד.
פוטו כהנא: קניון הסלע, רחוב הציונות 18 ראש העין
03-9023837 (פוטו קנבס)
03-9383952 פוטו כהנא (חנות)
יש לך שאלה? צריך עזרה? מחפש מוצר מסויים?   חייג אלינו ונשמח לעזור - 03-9383952

תחומי פעילות:הגדלת תמונות / תמונה / פיתוח תמונות / מסגרת לתמונה / הדפסת תמונות מטלפון / הדפסת תמונות מהסמארטפון / הדפסות / הדפסה מתנות רומנטיות / מתנה / הדפסת כוסות / הדפסה על כוסות / הדפסה על כריות / הדפסה על חולצות / הדפסה על מגני אייפון / הדפסה על מגני סמסונג גלאקסי / הדפסה על פד לעכבר / הדפסה על פאזל / לוחיות הקדשה ממתכת / הדפסה על כוס טרמית / הדפסה על כוס פלא / הדפסה על דובים / הדפסה על מחזיקי מפתחות / הדפסה על סינר / סוללות למצלמה / סוללה למצלמות וידאו / סוללות לשעונים / אלבום מיני דיגיטלי / אלבום דיגטלי מחזיר מפתחות / סריקת נגטיבים / סריקת תמונות / פסיפס על קנבס / קולאז' על קנבס / העברת סרטי וידיאו לDVD / לוחות שנה / הדפסת תמונות על לוח שנה / תמונת פספורט / צילום פספורט בראש העין / משרד הפנים ראש העין